Assalamualaikum. Selamat datang ke belog Fourios. Terima kasih sudi singgah !
Disclaimer
Assalamualaikum, n selamat datang ke blog official the fourios ! ^^ Penciptaan blog ini hanya sekadar kebetulan dan tiada kaitan sama ada yang hidup ataupun yang telah meninggal dunia. PEACE !
Navigations

Sweet Girls Blog Links Credits
WE are THE FOURIOS
Kisah kami bermula di UMP. bersahabat empat sekawan ke mana mana. Pelajar Bioteknologi Industri n sedang berusaha ke arah yang lebih baik! Doakan kami. ^^

Ketua Kawasan
Shahli Mat Saad
Faezah Tahir
Sakinah Ghazali
Nazirah Rahim

Left Some Footprints Here !

Rotten Things
December 2012 | March 2013 |

dua tahun.
::meet us ! ::
ohsemm!
chewy bum bum

Music
Music Here!

dua tahun.
Written at Thursday, 7 March 2013 | back to top


pejam celik sudah dua tahun sejak pertama kali kami dipertemukan.
tinggal dua tahun.
dan selepas itu tinggal lah segala memori.

cepatnya masa berlalu.
serasa seperti baru semalam menghadap biochemistry bersama Sir Salah.
sem 1 antara sem yang paling lama dirasakan.
sekarang, setiap sem rasa macam sekejap.
makin cepat berlalu.

semoga dalam dua tahun akan datang ini sempatlah kita mencipta lagi segenap memori.
:')
syukur yong tanpa henti mengingatkan sahabat-sahabat yang bertiga ini.

yong sayang ampa.

sekian.

::meet us ! ::
Written at Friday, 7 December 2012 | back to top

asssalamualaikum n hai.

nazirah here ! atau nickname yang lebih mesra dikenali di alam maya : cikcici ! hikks. so,having this particular blog sebenarnya one of fourios merepek's idea tatkala bising bising di jalanan. dah berangan kemainn nak mengfemeskan belog bagai la. hehe. biasa lah kannn. muda remaja,keinginan membuak buak. #motif?

so,cici ni orang penang,kalau tetiba dalam entri ada perkataan utagha tuh pepaham lah ye. HAHA.entri entri belog nih akan diupdate oleh 4 orang admin yang berlainan, n entri kali ni cici mulakan sekadar sebagai pendahuluan untuk entri2 yang akan datang. apakah? =.=''

tiga orang admin belog nih dari utara, cici n shahli dari penang,sakinah aka yong pulak dari perak. *eh,perak utagha kan? konfiuss sudaa* n faizah aka kak jah dari selatan. orang melaka. memasing sebelum sampai UMP,universiti tercinta ni,amik program dua tahun kat matrik. so,konklusi nya umo kami sekarang dua puluh satu, ehhh. LAPAN BELASS! hikks.

dari kiri: shahli,yong,kak jah,cici
menjalin ikatan persahabatan bersama kat sini walaupun dari berlainan negeri. sweet kan? haha. kbai.
banyak program kami rancang bersama,harap dapat fulfill semua dari semasa ke semasa. so,to end this entri,cici selit satu gambar kitorang amik time g program biomesia kat klcc aritu.


so,semoga bertemu lagi. harap dapat buat kawan yang ramai dari belog nih. sudi2 lah follow ya ! tq. much love ! ^^

p/s : gambar diedit yong !

ohsemm!
Written at Wednesday, 5 December 2012 | back to top


kami awesome sehh~! :D
anda? 
bila lagi?
;) 
follow kami.
the fourios.
lebih awesome dari oreos.

sekian.

chewy bum bum
Written at Tuesday, 4 December 2012 | back to top

sedang diselenggara !